Gratis brainstormsessie?

040 - 7370663

info@socialmediapromotor.nl

Leads krijgen

Leads krijgen

Het krijgen van leads is eenvoudig wanneer je daar een bestaande lijst voor koopt zoals die van de KvK. Maar de vraag is of de leads tot conversie leiden. Mocht de lijst al aan meerdere bedrijven zijn verkocht dan zal de kans op conversie een stuk lager zijn. Meestal heb je daar als koper weinig zicht op. B2b leads krijgen kan ook op een proactieve manier door bijvoorbeeld LinkedIn in te zetten. Dit social media platform is met 600.000 dagelijkse gebruikers in Nederland bijzonder interessant. Facebook is dan wel groter maar de kwaliteit van het netwerk ligt voor b2b bedrijven veel hoger bij LinkedIn. Op LinkedIn vind je gebruikers die actief op zoek zijn naar informatie binnen hun beroepenveld en zij staan daardoor veel meer open voor jouw boodschap. Uit onderzoek van HubSpot kwam naar voren dat 80% van de b2b leads via social media afkomstig is van LinkedIn (13% van Twitter en 7% van Facebook).

Krijgen van leads met hulp van Socialmediapromotor

LinkedIn is dus een bijzonder interessant platform om b2b leads mee te krijgen. Maar veel bedrijven hebben niet de mankracht/tijd of kennis om er het maximale uit te halen. Om dit platform echt effectief te kunnen inzetten, is die kennis wel van vitaal belang. Bij Sociaalmediapromotor werken we al ruim 10 jaar aan het verbeteren van de online promotie van bedrijven. Wij hebben veel ervaring met LinkedIn en de tools die zij beschikbaar stellen. We maken daarbij ook gebruik van interne software om tot nog betere resultaten te komen bij het krijgen van leads.

Ook kwalitatieve b2b leads krijgen?

Wil je LinkedIn ook inzetten om hoogwaardige leads te krijgen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Onze experts leggen je graag uit hoe we dit platform het beste kunnen inzetten in jouw situatie en binnen jouw budget.

Gratis brainstormsessie?